ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

КОНОТОПСЬКА РАЙОННА РАДА

IP Master
ГОЛОВНЕ МЕНЮ
 
 
ПОШУК НА САЙТІ

 

НАШ РАЙОН

ПОСИЛАННЯ
Президент України
 
Про скликання 22 сесії районної ради 7 скликання

Image“Районна рада доводить до відома депутатів районної ради і населення, що відповідно до статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” 22 грудня 2017 року о 10 годині відбудеться 22 сесія районної ради сьомого скликання.

Детальніше >>>
 
Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує Версія для друку

ImageРоботу СМКОР удосконалено

17 листопада 2017 року набули чинності зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (наказ Міністерства фінансів України №926).

Відповідно до змін запроваджується автоматичне прийняття таблиці платника для підприємств із податковим навантаженням більше 2 відс. та градація рівня ризикового товару в залежності від податкового навантаження. Під градацією рівня ризикового товару мається на увазі, що в залежності від податкового навантаження платники мають відповідний відсотковий рівень ризикового товару.

Наказом також передбачено зупинку реєстрації розрахунків коригування на зміну вартості товарів більше ніж у два рази та/або зміну номенклатури товарів/послуг. Такі зміни значно зменшать кількість зупинених податкових накладних сумлінним платникам податків та унеможливлять реєстрацію схемного кредиту за рахунок маніпуляції з товарами.

Загалом, з початку роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних  в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 20 листопада зареєстровано майже 94,9 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ понад 557,6 млрд. гривень. Зупинена реєстрація 515,5 тис. податкових накладних на суму 11,2 млрд. грн., що становить 0,54 % до загальної кількості податкових накладних, що реєструвалися.

 

Зміни реєстрації фізичних осіб 

ДФС продовжує вдосконалювати сервіси та процедури реєстрації платників податків. На цей час Cкорочено строк реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган. Також удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Заява може бути подана до контролюючого органу у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника. https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

 

Оголошено конкурс

Комісія з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави оголошує про проведення засідання конкурсної комісії з формування такого реєстру в 2018 році у Сумській області, яке відбудеться об 11 годині 15.12.2017 року за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2 (2 поверх, к. 217).

Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання подають такі документи: заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет; копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання; копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності); довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява; копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори); баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

Документи надати в термін до 04.12.2017  за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13.  

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (0542) 770762.

 

Обсяги митного оформлення вживаних авто зросли більше ніж утричі

За 10 місяців 2017 року на митну територію України через пункти пропуску Сумської митниці ДФС громадянами імпортовано 616 вживаних автомобілів та сплачено до бюджету майже 45 мільйонів гривень митних платежів.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року, обсяги митного оформлення таких автомобілів громадянами зросли більше ніж у три рази. Так, за 10 місяців 2016 року оформлено лише 192 автомобілі та, відповідно, сплачено до бюджету 612 тисяч гривень митних платежів. Зростання також помітно за щомісячними показниками цього року. Наприклад, у жовтні 2017 року ввезено 100 вживаних автомобілів, тоді як у вересні 67 автомобілів, а у серпні лише 62.

Таке зростання відбувається завдяки  зниженню ставок акцизного податку на вживані легкові автомобілі. Нагадаємо, 1 серпня 2016 року набув чинності Закон України “Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України”, згідно з яким ставки акцизного збору на такі авто знижені від двох до 28 разів залежно від виду транспортного засобу і об’єму його двигуна.

 

Щоденно платники Сумської митниці ДФС сплачують 23,4 млн. грн. митних платежів

За 10 місяців 2017 року середньоденні надходження митних платежів  Сумської митниці ДФС  становлять  23,4 млн. грн., тоді як у 2016 році вони складали 16,7 млн. гривень.

Загалом з початку цього року Сумською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України  4,8 млрд. грн. митних платежів. Зазначена сума перерахувань збільшилась у порівнянні з відповідним періодом 2016 року  майже на 1,4 млрд. гривень.

Доведений індикативний показник надходжень митних платежів Сумською митницею ДФС виконано на 125,9 відсотків.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли надходження з ПДВ, акцизного податку, ввізного мита, єдиного збору та плати за виконання митних формальностей.

 

 
< Попер.   Слід. >
 

 Голова конотопської районної ради 

 ГОЛОВА КОНОТОПСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

БОЯРЧУК АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
 

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

  Ви можете скористуватись цим сервісом для відправки нам листа

  Адресат:
  

  Ваше iм'я:
  

  Ваш e-mail:
  

  Текст листа:
  
  
  

ОПИТУВАННЯ

Ваша думка про роботу сайту

КАЛЕНДАР НОВИН

«Грудень 2017 
ПВСЧПСН
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
СТАТИСТИКА

free counters

 
 
 
 
завантаження...
 

 

 
ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ РАДИ
НОВИНИ В УКРАЇНІ
завантаження...

     
 
Copyright ©  2009 Конотопська районна рада. м. Конотоп, Сумська обл., Україна  

DEVELOPED by IP MASTER 

 
 
home contact search contact search
Рейтинг@Mail.ru Rambler's Top100